Kızlar 36 haftamdayım ve doğuma 2 hafta var
saçlarımın görüntüsünden o kadar sıkıldım Kİ normalde siyah ama hamilelikten dolayı hiç boyamadım bu zamana kadar ama sıkıldım iyice değişik bir hal aldı. Gidip kestirmek ve boyatmak istiyorum ama çok kararsızım siz yaptınız mı böyle birsey