B2srasmsk 6 haftalık hamileyim ancak aksam olunca deli gbi sade soda içmeden yatamıyorum hamileliğime zararı var mı ?
Ortmenanne16 B2srasmsk soda magnezyum kaynağıdır doktorum bana hiç yasaklamadi 34. Haftamdayım içine limon atıp içiyorum mide yanmama iyi geliyor
NefesDeniz B2srasmsk Soda değil maden suyu içmeniz lazım yani mineralli su..hem size hem bebeğinize de faydası oldukça fazla magnezyum açısından çok çok iyi..doktorunuza danışın yine ve hergün 1 tane maden suyu içmeyi ihmal etmeyin.
Bambaman Hayır aksine magnezyum açısından faydalı günde 2 şişe içmelisiniz diyor doktorlar.tabi sodyum oranı en düşüklerden
1991_1991 Doktorum hergun 1 tane sade soda icmemi söyledi. 24 haftaligim ben. Kasılmaları önler dedi.
Bsmlh Emel38 magnezyum açısından evet faydalı ama rahım kasma ve kasılma için erken doğumumda vardı Türk kahvesi ve soda asla önermiyorum dedi
Niisanannesii B2srasmsk benim doktorum gunde 2 kere icmemi önerdi. magnezyum başta olmak üzere bi çok vitamin açısından zengin. Ama sade olmalı ve güvenilir bir marka 😊