LinaLeylaFerhat ılk aylarda ne emıyolarkı ne yapcaklar 🙄hıc ysmadgm bı durum acıkcası bezını duzgunce kapatnca en az uc ay sorm olmuyo cıs kaka konsnda buyudkce gecrmesınkolay oluyo o da sık sık degstrmek lazm pısık olmasn dye gecelerı bı yda ıkı kez kalkp degstryodm ben emzırdıktn sonra