23 haftadayım dünden beri kasıklarda agrım var adet olcakmısım gibi bacaklarımıda vuruyor ağrısı bugün doktora gittim idrar testi istedi temiz cıktı magnezyum ve erken doğum önleyici ilaç verdi Cuma’ya kadar geçmezse gel dedi varmı böyle birşey yaşayan aranızda