Beyzanur_54 anksiyete hastasıyım ve puan 25+3. bir gün olsun karnımı sevmemiştim yapmayacağım korkusu başlamıştı bende de ve ilk hareket etmeye başladığı zamanlar ağlıyordum sürekli çok garip geliyordu. Ama bu durumun bana has olmadığını öğrendim hatta doğduktan sonra bile garipseyebilirsin dendi. Zamanla farkında olmadan alışıyorsun hayatındaki en önemli varlık olduğunu farketmeden kabulleniveriyorsun. Şuan o hareket ettiğinde dünyanın en mutlu insanı oluyorum ve doğumdan sonra en özleyeceğim şeylerden biri karnımdaki hareketleri. Sonuç olarak sakın korkma her annenin süreci farklı, duygularını yansıtması farklı.