Taze-Anne28 Arkadaşlar içeriği çok güzel almayı düşünüyorum peki kokusu nasıl. Şampuan ve losyon için soruyorum. bi yorum gördüm böcek ilacı gibi kokuyor çok rahatsız olduk diye 😔
byzza16 Taze-Anne28 Şampuanı kokusuz losyonun kokusunu hatirlamiyorum ama kötü bir kokusu yoktu diye biliyorum ve bebek yağının kokusu muhtesem☺️
HandeZeynep Taze-Anne28 Ben kızıma doğduğundan beri mustela kullanıyorum.Kokusuda çok hoş ağır bir şampuan kokusu yok. Bebek için gayet uygun.Alacaksanız kesinlikle öneririm