Miniginannesiiiii Kızlar 13+6 günlük bebeğim🎈 Ama 2 gündür karnıma bir gaz sancısı gibi ağrı girip çıkıyor internette bebek hareketinden rahimin büyümesinden dolayı yazıyor sizce de böyle mi