Krizantem_ Kızlar merhaba e bebek indiriminden süt sağma makinesi alacağım ama sizce manuel mı elektrikli mı ve memnun kaldığınız markalar varsa paylaşır misiniz🥰
Taze-Anne28 Krizantem_ mocha mı ne var pompalı o baya beğenilen bir ürün. Bu sizin süt gelme durumunuza bağlı galiba. Süt gelmiyorsa elektrikli, süt geliyorsa pompalı. Ben bebek doğduktan sonra duruma bakarak almayı düşünüyorum 😊
Seymassrioglu Krizantem_ elektrikli aldım canım kiwi baby trendyoldan getirttim ayrıca fiyat olarak da uygun manuel yorar aklinda bulunsun
Ortmenanne16 Krizantem_ e bebek ten tekli elektrikli göğüs pompası aldım blogger annelerden araştırırdim memnun kalanlar çoktu masajda yapıyor sağım öncesi
gamzosgamzos Manuel cok ugrastiriyor insanin eli aciyor bir sure sonra ben elektrikli kullandim baby plus ama memnun kalmadim cok cabuk eskidi bir parcasi
Kubra-kurt-aksoy KubosM bende lansinoh alıcam inşallah ama henüz elektrikli mi manuel mi almam lazım karar veremedim.🤦😅 Sütüm çok olsa manuel daha mantıklı geliyor. Ama sütüm çok olmazsa elektrikli daha mantıklı kafam çok karışık 😅
KubosM Kubra-kurt-aksoy Kuzum benim göğüs ucum yoktu mesela onun sayesinde çektirip çıkarttım 🙈 yemek yerken bile açıp sağabildim rahatça
Kubra-kurt-aksoy KubosM benim de bir tane göğsümün ucu yok gibi diğeri baya çıktı ama diğeri çok az şuan 25 haftaligim inşallah çıkar 😅🙊🙈
Kubra-kurt-aksoy ssnnmmm evet maalesef benim doğumum Mayıs ta olacak Eylül’de okul açılacak hakkımızda hayırlısı sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻