Arkadaşlar en büyük korkum meme reddi yaşaması o yüzden biberonu bile başta vermeyi düşünmüyorum. Ama nolur nolmaz bir tane olsun ilerde mecbur veririm diyorum. Yorumlar çok kafamı karıştırdı bide burdan sorayım. Hangi markayı önerirsiniz. Philips e çok akıtıyor diyen var. Nuk daha iyi gibi