Haticesimsekkk Merhaba hanımlar bugün rutin kontrol amaçlı geldim hastaneye ve doktor suyumun azalmış olduğunu söyledi apar topar yatışım yapıldı serum verdiler ancak henüz bi açıklama yapanda yok bu durumu yaşayan annelerimiz var mı ?
Elifkyhn1993 Haticesimsekkk eve gittiginde mutlka hergun havuc suyu is kati meyve sikacaginda sık duzelir. Ama iyce aciliyeti varsa yatirir ztn