Ummuctn benim ilk kızımda öyleydi hatta bütün ölçümleri 2 3 hafta geriydi perinatolojiye falan gittim genetik dediler üçlü tarama falan riskli olmasına rağmen. 39+0 da doğdu ama ölçümleri 36 haftayla uyumluydu sadece biri 37 haftaydı çok şükür gayet sağlıklı sadece minyon zaten eşimle kendim de minyonuz bir sorun olmadı yani. Şimdi 35+6 hamileyim bunda da karın çevresi 33+5 çıktı bugün oysaki geçen hafta hepsi haftayla uyumluydu doktor 2 haftaya kadar normal bir sorun yok dedi yani kendiniz de minyonsanız sorun yapmayın derim içiniz rahat olsun sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin inşaAllah Rabbim