Eşim bir karar almıştı kız olursa adını sen koy erkek olursa ben dedi. Bende tamam dedim allahın izniyle kızımız olucak isim konusunda fazlasıyla araştırma yaptım anlamları, çevremizde olup olmadığı vs. vs en sonunda karar kıldım sare olsun dedim ve soranlara yavaş yavaş söylemeye başladım ama genel olarak beğenilmedi normalde çok fazla takmam ama hamilelik sürecinde çok etkileniyor insan baya bi ağladım gerçi bunları söyleyenlerin üslubu da çok yanlıştı neyse boşver insanız hatalarda bizler için dedim ama içime dert oldu değiştirsem mi diye düşünmeye başladım sizlerde fikirlerinizi söylerseniz çok memnun kalırım ☺️🙏🏻💕