Emel38 Esrayaban34 hiç sorma kaç ay oldu asereli..eşim bulamadı..şimdide birşey diyemiyorum..Erkek bebeğim.
hanibazen Esrayaban34 ay ben :( ama benim canım sürekli karpuz çeker o yüzden aşermek olup olmadığından gram emin değilim 😂
Masalmom Esrayaban34 ilk gebeliğim de aşermiştim Allah razı olsun eşim zar zor bulup getirmişti ne rengi vardı ne cekirdiği ama bana bal gelmişti sanki cinsiyetimiz de kız’dı 🥰
Damlaalt Esrayaban34 evet aşerme gibi denmez ama canım istemedi değil. Olsa da yesek moduydu daha çok. Cinsiyetimiz kız 🤣
Ssedaylmz Emel38 bende aşermiştim karpuz yaklaşık 1 hafta önce A101 de bulduk bakmanızı tavsiye ederim 😊
ikizgebe Esrayaban34 ben istedim bulduk ama bildiğin kapağa aşılamışlar kırmızı kabak gibiydi 😂 hormonlu diye sadece bir dilim yememe izin verdi gerisi çöpe😢
Esrayaban34 @Masalmom ay benimde ilk gebeligim ve ilk karpuz aşerdim gözümde tüttü resmen ve o gun hamile oldugumu ögrenmiştim 24 haftada erkek kesin dediler 34 de sok olup kız oldugunu ögrendik 😍
Esrayaban34 @Bsmlh bana her ikisi de dendi canım 24 erkek annesi bak pipisi dediler 34 de kız dediler merak ettim ama forumlar dan okudum kadarıyla hem kızda hem erkekte oluyor 😊🙊😍
Sultanali Esrayaban34 ben rüyamda gördüm eşime anlattım buldu yedim cinsiyetimiz erkek ablamda karpuza aşermişti onunda erkek oldu canım
Nuraygokce Esrayaban34 karpuz var bulunuyor ben yemiştim İran karpuzuydu ama tadı mevsime göre gayet iyiydi kavun bile yedim