Mkcmn geçmiş olsun canım benim de ilk tahlilde alt120 ast 70lerdeydi bana da o ilacı verdiler safra asidim 17 çıkmıştı. Bir iki haftaya kaşıntılarım azaldı değerlerim yarıya düştü. Bu hafta kaşıntılar tekrar başladı bir arkadaş değerler düşse bile ara ara kaşıntılar devam ediyor yazmış sabrediyorum geceleri uyku yok artık kaşınmaktan