Arkadaşlar 7 yaşında kızım var tiroid ilacı kullanıyorum 8 yıldır kızım gayet sağlıklı hiç bir sorun yaşamamıstım hamileliğimde.tekrar çocuk düşündük bu yıl içimde 2 kaybım oldu 😞ikisindede 8 haftalıkkrn kalbi durdu.tüm tesleri yaptrdım kromozom analizi sonucu daha çıkmadı eşime ve bana yaptrdık .ve son kürtajımda bebekten alınan parça genetiğe gitti onada kromozom analizi yapılıcak 3 hafta oldu sonuc çıkmadı.umudumu yitiriyorum yaşım 32 acaba çok ara verdik diyemi bilmiyorum hemen hamile kalabilyrm.ama ilerlemiyor benim gibi olan daha sonra sağlıklı gebeliği olan varmı? Sonuçlarım cıktıktan sonra kadındoguma mı gidiyim tekrar perinatalojiyemi ? Kafam çok karışık 😔😔