Bugün karantinanın 4. Günündeyim belki bilirsiniz daha önce de post açmıştım. Dün gece. Acile gittim üşüme titreme şikayeti ile günde 3 kere parol içmemi söyledi.. ama öksürüğe birşey vermiyorlar.. ıhlamur ballı süt denemediğim şey kalmadı .. ama özellikle yatınca öksürük çok hızlanıyor.. 27+4 haftalık hamileyim her öksürükte vicdanım sızlıyor bebeğime zarar vereceğim diye lütfen önerilerinizi bekliyorum ne yapacağım bu kuru öksürükle🥺eşimi de kyk yurduna götürdüler karantina İçin yalnızım.. 🥺