aysetrmz 30 haftalık gebeyim az miktarda protein kaçağı çıktı ebem dedi ki bu haftalarda normaldir sizce kızlar ben bisey anlmdm tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum 😊😊
Burcuu3761 aysetrmz bol su iç sebze tüket canım 1 hafta içinde gidiyoe benmde ilk gebeliğimde çıkmıştı 1 haftada geçti