Havva1995 Hamilelikte baş agrınız oldu mu bazı kadınlar cinsiyetle alakası olabilir diyorlar ne kadar doğru 🥴
Bireylulmasali Alakası olduğunu düşünmüyorum benim adet dönemi öncesi çok ağrım olurdu ve hala adet dönemine denk gelen günlerde baş ağrısı yaşıyorum
Merineri Benim de baş ağrım çok oldu 7-10 haftalar arasında özellikle ve başımı yastıktan kaldıramadım. Şimdi 11 haftalık olduk ve rahatladım bayağı.
Havva1995 Kimi erkek kimi kız diyo 😁 herkesin ağzında bi laf herkes değişik değişik şeyler söylüyor 🤦🏻♀️