Kızlar dünden beri biraz sancim oluyordu adet olacak gibi dün de küvete şu doldurup biraz icinne girdim sabah uyandığımda özel bölge mi silince biraz pembesi bisey gördüm neyse dedim markete gittik eşimle geldiğimde lavaboya gittiğimde günlük pedimde tam kahve rengi gelmişti şimdi ne yapmalıyım önerileriniz neler ilk doğum um olacak biraz korku var açıkçası acele edip hastaneye gitmek istemiyorum