Melike_shn ilacla 3aylik dusuk yaptim kalbi durmustu. Beni yatirdilar bez yok diye cocuk halbuki kendini birakmis ama sıkısms o bana sanci yapti arkadasim yatakta bezi kenarindan bagladi ayaga kalktigim gibi dustu. Plesantasida dustu. Dusuk yapan hasta ztn yatirilmazda onlar nsl hastaneyse bitane bez yoktu. Yatma gezin Allahin izniyle kolay dusuk yaparsin zorlugu yok yani.