Ben öncelikle ne alacağıma karar veriyorum sonra hangi sitede uygunsa ondan alıyorum 😅 bebeğimin kıyafetlerini hem civilden hem e bebekten karışık aldım. Ama çıtçıtlı badyler ve atletlerde e bebek daha kaliteli bence. Ama iki sitenin ürünleride güzel bence ben beğeniyorum.