Egeeren Hasret61 2. Dogumum olucak insallah suan 39.5 oldum bende merak ediyorum her dogum farklidir tabiki ama bakalim yazan olcakmi 🥴🤓
Hasret61 Egeeren hep ilkler var sanirim. Benim soruma bakilirsa 3.gebelerin forumda olmasi lazim ki cevap bulabileyim bu da heralde yuzde 10 luk kisimdir😄😄😄
Hasret61 SutlacimiYedimmiBen bnmki oyle ilki erkekti. Bu kiz olucak erkek gec gelir derlerdi gercekten gelmedi 40 ta suni yedim. Bakalim kizimda beklemedeyim sunisiz bi dogum :))