Mom5 Kızlar ikili tarama test sonuçlarında 692ye 16592 değerler çıktı . Doktorum il’e gidip göbeğimden sıvı aldırmam gerektiğini sınırda olduğunu söyledi. Başka bi doktora gösterdim oda herhangi bi sorun Yok dedi ne yapmalıyım ..
Smileyyy Mom5 benimde 2li testimde sıkıntı çıktı ben göbekten sıvıyı kabul etmedim. Kan verdim ve yurt dışına gitti şükürler olsun sonuçlar temiz geldi
Burcu-ay Mom5 merhaba benimde aynı durum ikili test te problem var dendi bugün çapaya gittim onlarda aynısını söyledi sıvı aldırmak istemedim düşüge neden oluyormuş fetal dna testi yaptırdım 2800 tl ye amerikaya gidiyormuş Allah bu durumu kimseye yaşatmasın çok zor