Mavisever Anneler yanyana olan ikiz arabası kullanışlı mıdır?arkalı önlü olanlar maddi olarak fazla ondan düşünmüyorum birde ilk bebegim den hiç kullanamadıgıım arabam var bir tane daha tekli mi alsam zaten tek bir yere çıkamam iki bebişle
baby3_ Mavisever canım uygun olan yekli bi araba al. Aparatlar var 200 max . Onlarla istediğinde birleştirir istediğinde tekli kullanırsın ben çyle yapacağım nasipse zaten alt üst olanlar hiç güvenli gelmiyo . Yanyana olanlar da hantal geliyor
Deasalp Mavisever biz 2 yıldır kullanıyoruz joienin olanı gayet kullanışlı sığıyor heryere merak etmeyin sığmayacakmış gibi oluyor ama sığıyor😂
Mavisever Gamze122 hangi markaydı birde kullanışlı mıdır nedense sürmesi zormuş gibi bir izlenim uyandırıyor kapılardan sıgmayacak fln diye 😁
Mavisever baby3_ AA cidden mi süper haber peki adı ne diye geçiyor bnde aynı düşünüyorum ama kullanmayınca fikir danışayım dedim
baby3_ Mavisever canım benim ilk gebelik yoya diye bi marka var yy bebek arabaları yaz instagrama bulursun şahsen hem bebek arabaşı uygun şuan indirimde iki tanesi 2600 birlleştirme aparatı ile de 2800 mü ne oluyo. Ondan düşünüyorum. Kabin model düşünüyorum zaten travel istemiyorum . İkinci el temiz puset aldım zaten 6-7 ay kullancaklar ki doğum nasipse haftaya gibi 🙈 kışın dışarı çıkarmam o yüzden böyle bi düşünce var