svksym Baby plus canyon travel sistem bebek arabası alıpta kullanan var mı e bebek de uygun geldi fiyatı alıp almama konusunda kararsızım tabi tavsiyelerini dinlerim :)
karanim24 svksym bende az önce aldım e bebekten :) yorumlara bakarak aldım gayet güzel yorumlar bakalım görücez :)
Mutluannd svksym bende aldım henüz bebeğimiz doğmadığından kullanma fırsatım olmadı ama kullanıs açısından güzel olacağını düşünüyorum Evde kendim deneme fırsatım oldu bi kaç kez öğrenme amaçlı. Benden tam not aldı ☺️
Busracobann svksym ben kullanıyorum memnunum ama kendi araban varsa rahat kullanabilirsin yoksa taksiye sığdırmak falan zor oluyor
svksym karanim24 sitesinden mi aldınız gidip mağazasından mı aldınız. Ağır mı hafif mi ben onu merak ediyorum.
svksym Mutluannd güzel günlerde kullanın inşallah :) daha erken diye almak istemiyorum ama zam gelir diye de düsunmuyor degilim..:)
Mutluannd svksym mutlaka herşeye zam geliyor. Yok canım fıyat farketmiyor aynı mağazayla. İnternete özel kampanya gibi birşey yazmıyorsa mağazadan da bakılabilir. Ki ben öyle yapanlardanım. Görüp te almayı tercih ettim ☺️
svksym Hd8 e bebekde ki asansorlü beşik hakkında bir fikriniz var mı peki dün 600 civariydi bugun 700 lerde anlamadim zam mi gelmis
Mutluannd svksym evet ben ahşap hem sallanabilir hem sabitlenebilir aldım. Cocuk 5 yaşına kadar çok rahatlıkla yatbilir oldukca geniş ve kullanıslı ☺️
ebruu19 svksym ben ilk kızımda çok hevesli aldım Elele markasının aynı modelini biraz büyük arabaya sığdırma konusunda sıkıntı yaşıyoduk o yüzden baston aldım bana göre değil yani pek sevemedim..