OkBeR Gebeliğimin 36. Haftası bugün uyandığımda göbeğim baya aşağı düşmüştü ve göbek deliğimde oluşan gerginlik gitmişti. Bu neyin işareti bebek doğum kanalına falan mı girdi kızlar yardımcı olun bana??? Ve hala hareketlerini hissediyorum.
Ortmenanne16 OkBeR kanala girmiştir göbek aşağı indiyse artık akıntiniz daha fazla gelir dikkat edin gözlem yapın
Zeyzey1616 OkBeR göbek düşmesi nasıl oluyor acaba yani şişiklik aşagı mı iniyor bendede düşse anlayabilir miyim acaba
Ecem1818 OkBeR benimde 36 da aynıydı doktor çok aşarda dedi 37 de tekrar çağırdı gittim bu sefer kendni çekmiş yukarı dedi
Emel91 OkBeR benim hemen hemen 3 hafta olcak aşağıda bende doğum geliyor sandım ama kanala girmediği sürece sıkıntı yok dedi
Ortmenanne16 OkBeR tabi kanaldaysa her an su ve nişan gelebilir öncesinde daha fazla akıntı gelir ve baskı dönüşü daha fazla tuvalet hissiyatı olur