FeriDEniz Aysegulflz 34+2 olduk. Bebeğimin kıyafetlerini yıkayıp ütüleyeceğim bugün. Hastane çantamı hazırlayacağım. Hazırlıklar hemen hemen tamam gibi. Ben gittikçe ağırlaşıyorum, çabuk yoruluyorum. Ara sıra ağrı ve kasılmalarım oluyor.
Sevgiarslan FeriDEniz Bende 34+2yim canım. Eşyalarını yıkadım da ütüleyim hazırlaması kaldi bugün halledicem onları da. Bel ağrısı hiç gitmiyor bende 5dk ayakta kalsam kitleniyor belim iki büklüm oluyorum. Sancilarim gün de en az 2 kere geliyor. Bazen birşey olacak diye aklım çıkıyor
Mervezcanen Bizde 34+5olduk bu hafta kıyafetleri hazırlıcaz bakalım sabırsızlıkla bekliyoruz maya kuşumuzu🙏🏻😍
MustafaBirsenglTari Meralturahan Ayniyiz canim Benim de 40 kaldi 🤗 senin neyin olacak Allahim nasip ederse insallah 🌸
Adabahar Şafak37 😇 2 hafta önce hazırladık herşeyimizi rabbim herkesinkini sağlıkla almayı nasip etsin kucağına😇
Sema99 Aysegulflz son 3⃣1⃣ gün kaldı her an Doğum olabilir bekliyorum her an tetikte üçüncü gebeliğim ♥♥
Sema99 Aysegulflz bizde 35+4 olduk çok ağırlaştım çünkü suym fazla bazen rahat edemiyorum kontrol vardı gittik bebeğimiz çok iyi di çok şükür doktor dikkat et suyun fazla doğum olabilir dedi her an tetikte bekliyorum
Gulazer Mccg ben normal doğum istiyorum ama şartla r uygun olur .u bilmiyorum Perşembe kontrolum var bakacaz artık siz kendiniz mi sezeryan istiyorsunuz
Aliasafinannesi Şafak 45 😀 33+4 olduk. Erkek bebek bekliyoruz. Herşeyimiz hazır. Hastane çantasının ufak tefek eksikleri var sadece .