Esra1111 Merhaba kızlar cuma günü çatlatma iğnemi oldum fakat yumurtam 24mm idi. Bu şekilde hamile kalan oldu mu ?
Esra1111 Busrabrt canım 3 aydır klomen kullanıyorum 2 ay iğnesiz denedik olmadı bu ay çatlatma iğnesi oldum ama 24mm idi yumurtam.
Busrabrt Önce bi ilac veryr kullanman için yumurtalıklarının büyümesi için kullandın mı Herhangi bir ilac
Busrabrt Esra1111 benm ki de 22 mm civarıydı Eylül 25 te igne oldum ekim 31 de hamile olduğumu öğrendim😘❣💜