Semabkr Evet arkadaşlar bugün kontrolümüz vardı. 1 cm acilmam vardi. Cuma gününe doğum için gün aldık. Suni sancı deneyeceğiz.😁💃😍😄 Sizde durumlar nasıl? Doğum şekliniz nasıl olacak?
babyackgz Semabkr şu an hastane yatağından yazıyorum 😂 sabah 9 da yatışım yapıldı 10 da suni sancıya bağlandım 2 saatte 2 cm açılmam oldu güzel ilerliyoruz dedi doktor 🙈
Semabkr babyackgz Allah sabır versin. 😍 Hiç açılman var mıydı? Kaç haftaliksin? 2 saatte 2 cm çok iyiymiş masaAllah .😄
babyackgz Semabkr 40+0 açılmak yoktu öncesinde bebek kanalda da değildi, doktorum zaten saatte 1 cm açılma bekliyoruz demişti
Semabkr babyackgz masaAllah 😄 seni dinleyince kendim için umutlandim. Benim nst de sancım var. 1 cm de açılma var. Umarım benim açılmam da ilerler. Şimdi nasılsın? Dogurabildin mi?
Semabkr babyackgz hay masaAllah Rabbim analı babalı büyütsun 😍 nasıldı? Çok ağrın oldu mu? Dayanabildinmi o kadar saat?
babyackgz Semabkr amin inşallah çok teşekkür ederim ☺️ kolay değildi tabi 9 saat sürdü son saatler zorluyor 😬 herkesin acı eşiği farklı tabii 🤭 Allah güç kuvvet veriyor 🙏🏻
babyackgz Semabkr iyi o da çok şükür 🙏🏻 evimize geldik uyuyor zaten hep biraz memeyle boğuşuyor sinirlenip ağlıyor 🤭😂 uyanıkkende gözleri fıldır fıldır açık