Emybl Kızlar ilk gebeliğim olduğundan bilmiyorum yenidoğan için nelerden kaçar tane almalıyım mesela yenidoğan kaç tane 3 aylık kaç tane kıyafet gibi. Yardımcı olur musunuz ☺️
Ruya-Onen Emybl 0-3 aylık 5li set alabilirsiniz altlarını değil ama üstleri hala giydiriyorum 2 buçuk aylık olduk. Patikli tulum çok fazla almayın çünkü en fazla 1 ay giyiyor. Şuan 3 aylık patiksiz tulumlar tam oluyor. 3-6 ay daha çok alın derim.
Borulce Yenidoğan çok alma bence birden büyüyorlar elinde kalır. Özellikle sütün gelmez mama vermek zorunda kalırsan tombikleşiyor hemen. Ben ilk gebeliğimde mama ile besledim kıyafetler o yüzden hep ilerden gitmek zorunda kaldı
Ruya-Onen Emybl Yani bendede hemen hemen o kadar var kustuğu için sürekli üstü değişiyor anca yetiyor normal patiksiz alt ve t-shirt filanda alırsınız