Ya çok mu kirletiyorlar acaba ? Ben resim çekmek için bir takım aldım.10 lu olanı da vereceğim ebelere ama 10 şu takım da çok güzel.Çok kirlenir giyilmez mi acaba .5 li olan klasik takım mı alsam bilemedim.bir de battaniye bir ince bir kalın vereceğim.yedek de başka yok .Battaniyler de kirlenir mi acaba ? Bir tane daha mı koymam lazım.çantada bir ince bir kalın bir de müslin var