Aysnplt canım ben normalde özele gidiyorum ama erken doğum riskimden dolayı 2 haftadır zeynep kamilde habibe ayvacı gidiyorum normalde iyi birine benziyor ama sinirliyken baya herkese sayıyor 🤣 tabi özeldeki ilgili alaka yok ne ultrasona kağıdı veriyorlar ne ultrasonla bakıp sana birşey söylüyorlar bakıyor ediyor birşey varsa söylüyor yoksa herşey iyi diyo yolluyor. Ultrasonlada asistan doktorlar bakıyor. Kadın doktor arıyorsan asistanı erkek olabiliyor bilgin olsun.
önemli olan çocuğumun sağlığı diyorsan tabiki git devlet hastanesinin imkanları hiç bir yerde yok. Ama çok ilgi alaka iyi doktor bekleme bana iyi gelen sana kötü gelir onlarda bir dünya insanla uğraşıyorlar her gün. Birde birine randevu aldın diyelim o doktor o gün orada olmayabilir asistan doktor sana bakar onlar genelde yeni oldukları için çok tatlı oluyorlar insan gibi davranıyorlar 😅