Melissdefne Doktorlar günde bir bardak çay ve kahveye izin veriyorlar. Onunla alakası olduğunu düşünmüyorum. Bende hamileliğimin başından beri içtim. Dozu önemli, kilodan değil de başka şeylerden içmeyin diyorlar. Genetik faktörler bebeğin kilosunda çok önemli. Yengem iki çocuğunuda 40. Haftada 2300′lerde doğurdu ama ikiside çok sağlıklıydı. Doktorunun verdiği vitaminleri her gün mutlaka al. Süt, yumurta, tahin pekmez (abartmadan , şeker yükselme riski olur), kuruyemişler, koyu yeşil yapraklı sebzeler diye biliyorum. Haftasına göre bebeğinizde çok düşük ağırlıklı gelmedi bana. Bebekler son haftalarda asıl kiloyu alıyorlar. Sizin bundan sonra ki zamanlarınızda artık tombikleşicek.