-Nurella_ Umarım Eskişehir’den bol bol anne vardır burda. Takip ve doğum için önereceğiniz doktorlara ihtiyacım var ?
HemAnneHemOgretmen -Nurella_ özel Ümit hastanesi Abdurrahman Akçay a gidiyorum ben çok da memnun kaldım canım ☺️
Larinnaz -Nurella_ tıp fak melih hocaya gidiyorum.kendisinin tecrübelerine güveniyorum cnk.ama doğuma yakın özel hastaneye gecicem.üniv hastanesinde doğurmak istemiyorum cnk.
EcrinEr -Nurella_ anadolu hastanesi tanser beye gidiyorum hemşireyim çok memnunum eşimden ayrı hiç girmedim hep ilgili ve her şeyi sağlıkçı olmama rağmen ayrıntılı anlatır teyzem de mayıs ayında doğurdu onun doktoruydu ordan biliyorum
-Nurella_ HemAnneHemOgretmen birde Murat beyi söylüyorlar kafam karıştı :) nasıl biri doktorun bilgisi hele bu hassas dönemdeki özel ilgisi takibi falan?
HemAnneHemOgretmen -Nurella_ çok konuşmaz gerekli bilgiyi verir her detayla ayrı ayrı ilgilenir Dayım doktor onun önerisi ile gittim çok da memnunum doktorumdan ☺️☺️