ktnzehra49 yok kesmedim doktor sorun yok emzır dedı bnde yaşına kadar emzırcem ondan sonrası tekrar doktor ne derse bnde sezeryan olcam agıstısta ıkıncı sezeryanım tuplerı bağlatmak ıstıyorum daha çocuk ıstemıyorum çünkü ama doktor yaşın genç dıye yok dedı bende başka doktora gıtcem spral falan da kayma oluyırmus hayattaki şansım o da bana denk gelır spral kayması