Inci20192021 Neslihank90 canim 13 lere cikqrtmaya calis ilac kulan dogumda kan kqybediyosun sonrasi zor olur senin icin bas dönmesi uykulu oluyon benimki öyle oldu 13 le sezeryan oldum baya kan kaybettim dogumdan sonra basim cok dönüyodu.
ys2021 BurcuP çok şükür gözünüz aydın darısı bize inşallah🙏🏻 Halsizlikte artık doğuma gelenler destek çıkar 😇