HifaZehra34 Var mı aramızda suni ile doğum yapan? Kaçıncı haftada kaç saatte doğum yaptınız? Açıklığınız var mıydı? Biz bugün 41 haftalık olduk hiç bişey yok 2 gün daha beklicez
Gzmsydr HifaZehra34 bünye meselesi ben 8 saat aldım açılma devam etmedi sezeryan oldum bi saat alıp doguranda var 😊
Nur-92 HifaZehra34 ilk doğumumda 36+4te gece suyum geldiği İçin hastaneye gittim. Hiç açılmam olmadığı ve normal doğum istediğim için suni sancıyla doğum yaptım. 13 saat sürdü bebeğim kilosu 2810du. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.
yagmurakcali HifaZehra34 benim suyum geldi ve gittim baktılar 1 cm açılmam vardı ve direk suni sancı verdiler 4 saatte aldım meleğimi kucağıma bakalım 2. Bebiş de nasıl olacak 😊
Haseki Bu tamamen bünyeyle alakalı. Suni alıp 2 saatte doğuranda var, benim gibi 3 gün suni alıp açılma olmayınca sezeryan olanda 😌
Ecesuben Haseki aynen ben 20 saat aldım nst de sancım 0-20 arasıydı 1 cm açılma oldu sadece ve sonuç sezaryen 😃
HifaZehra34 yagmurakcali benimde şuan 1 cm açıklık var sadece arada adet ağrısı gibi ağrım oluyo ama nstde bişey çıkmıyo rahmim yumuşamış genişlemiş 2 gün sonra tekrar bakacak doktor suni vericek ilk gebeliğim normal doğumu çok istiyorum dua edin sağ salim doğum yapabileyimm
asminkubra1991 Ben 3 cocugumuda suni sanci ile dogurdum hic bi problem olmadi hepsi normal dogum ile geldi korkmayin suni sancidan onemli olan bebislerimizi saglicakla kucagimiza almak
HifaZehra34 asminkubra1991 inşaAllah bende çarçabuk doğururum ya suniden korkmuyorum normal doğumu çok istiyorum sezeryandan korkuyorumm
yagmurakcali HifaZehra34 inşallah canım bol bol merdiven iç çık yürü squat yap dua et bol bol inşallah yavrunu sağlıkla kucağına alırsın inan o sancılar geçici bebeğini kucağına aldığın zaman da unutuyorsun herşeyi 😊
Eceilkarr HifaZehra34 Allah kurtarsın İnşallah doğumunuz çok rahat geçer ve yavrunuzu sağlıklı şekilde kucağınıza alırsınız 🤲🏼
yagmurakcali HifaZehra34 siz ve bebeğiniz sağlıklı olduktan sonra şekli çokta önemli değil canım hayırlısı olsun inşallah ☺️
HifaZehra34 EdanurZ doktorum 2 gün bekliyelim dedi 41+1 de yatırcak galiba sancım olmazsa suni vericek
Byby99 HifaZehra34 ilk gebeliğimde 38+6 da 4 cm açıklıkla hastaneye gittim suni sancı verdiler 45 dakika sonra oğlumu kucağıma aldım
Byby99 Fatmaaygzr ben bol hurma yemiştim son haftamda bri de Meryem Ana otu kullandım herhalde onun faydasını gördüm bilmiyorum nasip olsun size de inşallah hızlı doğumlar 🤲
SutlacimiYedimmiBen HifaZehra34 ben 35 haftalik suni ile doğurmuştum 1cm açıklık vardi 10 satte aciklik tamamlanmıştı.