lara2605 bugün iğne olalı 3 gün oldu canim çarşamba günü oldum. Tek yumurtam vardı 18 mm di pazartesi doktorum çarşamba günü yaptır iğneyi dedi yaptırdım o gün full ağrı çektim diyorsun adet mi olucam acaba. Bir baktım şeffaf akıntı gelmiş baya yoğun du o gun de ilişki oldu salı.carsamba.persemebe ilişki oldu şimdi belim hafif ağrıyor ama kasik agrım sadece çarşamba günü çok yoğun oldu başka olmadi. Ama bence daha çok çok erken belirti aramak için bence canim . Bir iki gün geçse o zaman belirti aramak en doğrusu olur diye düşünüyorum. Tek yumurta harici yumurta yoktu canim çok küçükleri carsmanaya kadar büyüyecek boyutda degillerdi doktorum tek olsun kaliteli olsun dedi kaliteliydi zaten öyle dedi. Bu ay olur inşallah da düşünmek istemiyorum başka birşey olmazsa da rahim filmi çektirmeyi düşünüyorum canim.ama ınslalah gerek kalmaz ya canım. 🙏