kardelen214 Kuzum çok geçmiş olsun.Açılmasına çok sevindim.Demek ki bundan dolayı olmuyormuş.İnşaallah Rabbim yüzünü güldürür ve bu ay hayırlı,sağlıklı evlatlar nasip eder sana.Ben de hiç bir sorun çıkmamıştı.O yüzden hala olmuyor.Beklentimi düşürdüm bu yüzden.Rabbim inşaallah sana nasip eder.Bu ayı çok güzel değerlendir.Hiç stres yapma çok ağır şeyler kaldırma.Bizim Bat lar yakın olkuyordu seninle.Daha yumurtlamayı görmedim ama 28 günde 1 oluyorum.Uygulamaya göre BAT 20 şubat benim.İnşallah güzel haberleri vermek nasip olur :)