Kızlar bu sabah 9 da kontrolüm vardı. Nst ye girdim doktorun yanına gittim. Ultrasonla baktı ve bebeğin suyunun çok az olduğunu bitmek üzere olduğunu söyledi. Normalde 12 Şubatta sezeryan olacaktım. Apar topar sezeryane aldı. Çok şükür ben iyiyim ama bebeğimin solunumu yüksek çıktı bu gece yanımıza gelemeyecek yoğun bakımda kalacak. Daha doğru düzgün göremedim. Bize dua edin. Başına böyle bişey gelen anneler varsa bilgilendirirse sevinirim.