Merhaba sevgili anneler 🤗 Malum bu aralar Trendyol ve Ebebekte indirimler olacak. Ben göğüs kalkanı alsam mı almasam mı karar veremedim. Bu konuda bilgisi olan, tecrübeli anneler fikirlerini paylaşabilir mi? Marka olarak Philips Avent almayı düşünüyorum.