Benim 7 hafta da göründü 🥰 8 hafta da bile gören var o yüzden ne hafta ne de betayla alakası olduğunu düşünmüyorum. Eğer göremeseniz bile üzülmeyin geç döllenme olabiliyor o yüzden geç görünebiliyor. Bende görünmeyince üzülmüştüm doktorum; 24 saat bile çok önemli bebeğin oluşması için dedi. İnşallah en kısa sürede sağlıkla görürsünüz 🧿❤️