kontrole gittim sancım falan yoktu doktorum plasentası yaşlandığı için ve suyunun rengi değiştiği için seni bugün doğurtayım mı dedi bebek riskteyse tamam hocam
3cm açılmam vardı klinikte doktorum alttan fitil verdi açılmam ilerlesin diye hastaneye geç dedi
Hastaneye geçiş yaptım
11de hastaneye geldim 3cmle geldim
1saatte 9cm oldu
Suni sancı taktılar ama bebek çok etkilendi kalbi yavasladı suni sancıyı çıkardılar suni sancı almadım
Şekerli su taktılar
Sancı çekmedim sadece başıyla baskı yaptıkça sızlandım,sancısız bir doğumum oldu rabbime çok sükür
normal doğum bir mucize🥰
Meryem ana otunuda evden cıkmadan suya koymuştum oda açıldı baya onunda etkisi oldu 😍
Ve oğluma kavustummmmm🥰 Herkese hayırlı doktorlar,doğumlar nasip etsin rabbim