iremibrahim Herkese merhaba bugün 19+6 olduk detaylıya gidicem birazda heyecan var renkli ultrason ilk defa giricem Hasan urcuya gideniniz var mı hiç nasıl doktor ne kadar sürüyor ? Cihazı kaliteli mi gösteri açısından