Ecem1818 Gulsum1205 tabikide bilge kızımın adı adı gibi oluyorlar maşallah çokta yakışıyor kızıma o isim
Ecesuben Ecem1818 başarılı oluyorlar mı gerçekten de. Benim kızım haftaya doğacak hem kova hem de Bilge olursa nasıl bi şey olur korkuyorum 😃
Ecesuben Ys35 bende aynsını düşünüyorum 😃hatta hamileliğimin ilk haftalarında hep Bilge istemiştim ama çok soğutuyorlar bu isimden
Ys35 Ecesuben ya ben de kızım olursa Bilge istiyorum eşim kararsız ama ikna edeceğim inşallah bence siz de koyun gerçekten çok hoş bir isim 😇