Tugcezhan caNım valla çocuğun yiyeceği ekmek varsa naparsak yapalım olmuyor...ben spiralle korundum 3 yıl.sağlık ocaginda taktirmistim onlar hormonsuz ama acayip kanama yapıyor..adetim 10 günü geçiyordu..sonra düzenli hap kullandım hemde yasmin..eczaneden alıyordum her ay parayla..fakat en yakın arkadaşım sırf doğum kontrol hapı yüzünden bacağını kaybediyordu.bu haplar uzun süreli kullanilacak haplar değil kendi doktorumda önermiyor..ayrıca ilk bebegime şaka gibi hapla hamile kaldım,kesinlikle unutmadım,aldığım halde böyle oldu..şuan 35.haftalık gebeyim kendi doktorumunda tavsiyesiyle hormonlu spiral taktircam bunlar kanamayı cogaltmiyorda.biraz pahalı ama...ben esimin korunmasi taraftarı degilim,yani kusura bakmayın ben arada bisey oldumu çok rahatsız oluyorum...açıkçası dışarı boşalma fikride bana çok itici geliyor🙈🙈🙊🙊kendim koruduğum zaman hem daha güvenli hissediyorum kendimi hem daha güzel oluyor bence😆😆