bebegamin1 Kaçıncı haftada catlaklarınız başladı veya başlamadı ben 20.haftamdayım henüz çatlamadı ☺️ Badem yagı, Hindistan cevizi yagı ,kantaron yagı ve liarec kullanıyorum😅 çatlarsada çatlasın napalım bebeişlerimizden önemli değil 😍🥰
Mom26 bebegamin1 kız okadar krem ve yağa rağmen çatlarsan ben üzülürüm 🤪 ben sadece tatlı badem yağı kullanıyorum 17+2 deyiz çatlak vs yok zaten son haftalarda oluyorumuş
Burcuaakyool bebegamin1 30+3 bır çatlak yok suan zaten genetık olursa ne yaparsan yap olur :) ben sadece bebe yağı kullanıyorum
bebegamin1 Burcuaakyool maşaallah ya 😊 benimde annemin karnı çok çatlamış bende elimden geleni yapıyorum bakalım umarım olmaz 🙂🙂
cipiti flowers 🙄 bende hindistan cevizi yağı sürüyordum ama 30dan sonra çok fazla çatladı bebe yağına geçtim artik olan oldu diye
bebegamin1 flowers çok mu kilo aldınız yoksa ciltten mi kaynaklı sizin kuru ciltler daha çok meyilliymiş
Melek_3734 Bende doktorumun tavsiyesiyle kakao yağını kullanıyorum 36.haftamızdayız çok şükür daha çatlağım oluşmadı 😊
SutlacimiYedimmiBen bebegamin1 ben 25+0 haftaligim çatlama olmadı daha ikinci gebelik ilkinde olmuştu bunda daha geç başlar diye düşünüyorum çünkü ilkinde zaten çatladı ve esnedi göbeğim. Hiç birşey kullanmıyorum henüz.
Eda319 bebegamin1 Bende bügün fark ettim baya çatlamış o ladar da krem yağ kullandım😔1hafta içinde oldu ama
flowers bebegamin1 4 kilo aldim sadece 64 oldum genisleme falanda yoktu cildimde karma bilmiyorum🙁 saglik olsun napalm