Kbras Happybaby11 Daha dun aynı postu actım 33 haftalıgım bi çok kişide oluyormus bu haftalarda doktırum istirahat etmemi söledi dinlendim biraz sıcak su torbası koydum gwcti çok şukur
Dlnugurlu Kasılmalar başlıyordur şimdi başlaması normalmiş adet sancısına benziyormuş isterseniz doktorunuza bi danışın