iremgun gidecem zaten de eşimi bekliyorum görevde o şuan Çarşamba giderim büyük ihtimalle o gün evde çünkü . 3bucuk yaşında oğlum var bize uzak diye yalnız araç olmadan gidemiyorum ondan bekliyorum yoksa normalde bekletmem . Buraya yazarım yine sonucu çok teşekkür ederim ilginize 🌸