Hapyyanne 14 haftalık hamileyim . Bi kaç gündür karnım acıyor yatarken çok fazla hareket edemiyorum çünkü ettiğim zaman sanki bişey batıyor gibi oluyo. Bu durumu yaşayan var mı ? Normal mi ? Yoksa hemen doktora mı gitmeliyim ? 😞🥺
Bittercikolata Hapyyanne o bende 16. Haftada olmaya başladı sanırım bebek aniden büyüyor insanın karnının içi acıyor sağa sola dönerken sızlama oluyor. Şuan öyleyim devam ediyor
babyberry Hapyyanne özellikle sabah uyandığımda çok batmalar oluyor gece de sürekli tuvalete çıkıyorum ama sürekli sıkışıyorum her birinde sıkışınca ağrım oluyor gün içinde daha iyiyim inşallah normaldir
Hapyyanne Bittercikolata Allah yardımcımız olsun valla . Tek sağlıklı bir şekilde büyüsünde acısınada ağrısınada razıyım
Bittercikolata Hapyyanne ya bide ben bu zamana kadar kuş gibiydim. Ne ağır bulantım oldu ne halsizligim ağrım oldu. Ama 16. Haftaya girince acılarım ağrılarım başladı. Herkes imreniyordu şimdi nazar ettim kendime